Kerstmarkt Mondriaan College

21-12-2011 18:00

De opbrengst van de kerstmarkt van de brugklassen van het Mondriaan College in Oss gaat dit jaar volledig naar de Stichting Obonto. Op woensdag 21 december hebben wij eerst een presentatie over onze Stichting en ons werk in Coffeebay gehouden voor alle brugklassers van het Mondriaan College. Daarna werd er een grote kerstmarkt gehouden waar alle ouders, opa's, oma's, buren, broertjes, zusjes allerlei zelfgemaakte spullen konden kopen. Er was gebakken, er werd gekookt, opgemaakt, gegeten en gedronken. Ook de Stichitng Obonto had een kraampje op de markt waar we armbandjes en kaarten verkochten. In de aula werden filmpjes en foto's van Coffeebay vertoond. Een geslaagde middag met een fantastische opbrengst van 1000 euro!